KONKURS!!! Są okazje do świętowania. Wygraj skrzata!!!

KONKURS!!! Są okazje do świętowania. Wygraj skrzata!!!


KONKURS!!!

SĄ OKAZJE DO ŚWIĘTOWANIA!!!


W ramach podziękowania za oddane na mnie głosy, a także zachęcanie innych do głosowania postanowiłam się Wam odwdzięczyć organizując konkurs dla Was, czytelników mojego bloga.

Druga okazja to fakt, że zbliżamy się do 200 polubień DIY Zrób to sam Milejdicreates.

Dziękuję, że jesteście i śledzicie to, co się dzieje w moim życiu twórczym, a często też żywo reagujecie poprzez komentarze czy ikony emocji. To dla mnie dużo znaczy, dziękuję.


UWAGA!!! Zapraszam do konkursu.

Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania. Nagrodą w konkursie jest skrzat z czerwoną czapką.
Aby wziąć udział w konkursie należy :

+Polubić fanpage DIY Zrób to sam Milejdicreates


+Polubić post konkursowy



+Zaprosić w komentarzu pod postem konkursowym do zabawy dwie osoby

Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz obserwatorem bloga.
Spośród wszystkich uczestników konkursu wylosuję jednego zwycięzcę.

Konkurs trwa od 02.01.2018 tj. wtorek do 10.01.2018.

*Wyniki losowania zostaną podane do 20.01.2018

**Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski


Skrzat czeka na zwycięzcę.

Komentarze

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Gorące porady DIY

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia i prace prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i udostępnianie zdjęć bez mojej zgody. Proszę uszanuj moją pracę. Dziękuje :)