Łapacz snów SOWA DIY - dekoracja do pokoju // Dream catcher OWL DIY


Jak zrobić łapacz snów sowa? Łapacz snów DIY. Łapacz snów miętowy, fioletowy. Co zrobić z piór i koralików?


Łapacz snów był kiedyś amuletem wielu plemion Indian. Obecnie jest ozdobą popularną na całym świecie. Gęsta sieć wpleciona w okrąg według wierzeń ma przepuszczać dobre sny i zatrzymywać złe koszmary, które spływają po piórach i dzięki temu zapewnić spokojną noc.
Mój łapacz snów ma dla mnie charakter dekoracyjny, niemniej jednak lubię poznawać różne wierzenia i przesądy, którym tak wielu ludzi się podporządkowuje.


Jak zrobić łapacz snów SOWĘ?




Z drutu wygięłam 3 kółeczka, dwa mniejsze i jedno duże. 


 Kółeczka owinęłam czarną włóczką, końce podkleiłam klejem.


Moje umiejętności szydełkowania są na bardzo niskim poziomie, co widać na załączonych zdjęciach :). Sieć "uplotłam" łańcuszkiem za pomocą szydełka, starając się, aby wszystko wyszło w miarę możliwości równo.  Łańcuszek wykonałam z 3 nici jednocześnie, dwócz czarnych i miętowej.

Może wydawać się to niepozorne, jednak jeśli chodzi o pracochłonność to mi - niedoświadczonemu szydełkowiczowi zajęło to caaaały dzień.

Małe kółka przywiązałam włóczką do siebie, a następnie do dużego.


Jak zrobić łapacz snów sowa? Łapacz snów DIY. Łapacz snów miętowy, fioletowy. Co zrobić z piór i koralików?

I najlepsze - doklejanie piórek klejem na gorąco. Najpierw nad oczami.



Jak zrobić łapacz snów sowa? Łapacz snów DIY. Łapacz snów miętowy, fioletowy. Co zrobić z piór i koralików?

Później piórka na skrzydełkach.


Następnie przywiązałam koraliki, do których później wetknęłam piórka.



W niektórych miejscach przykleiłam jeszcze małe czarne koraliki.



Na koniec na odwrocie przymocowałam białą tasiemkę, na której będzie wisiała moja sówka.


Tak powstał mój łapacz snów DIY.

Jak zrobić łapacz snów sowa? Łapacz snów DIY. Łapacz snów miętowy, fioletowy. Co zrobić z piór i koralików?


Jak zrobić łapacz snów sowa? Łapacz snów DIY. Łapacz snów miętowy, fioletowy. Co zrobić z piór i koralików?

Jak zrobić łapacz snów sowa? Łapacz snów DIY. Łapacz snów miętowy, fioletowy. Co zrobić z piór i koralików?

Jak zrobić łapacz snów sowa? Łapacz snów DIY. Łapacz snów miętowy, fioletowy. Co zrobić z piór i koralików?



Jak zrobić łapacz snów sowa? Łapacz snów DIY. Łapacz snów miętowy, fioletowy. Co zrobić z piór i koralików?

Jak zrobić łapacz snów sowa? Łapacz snów DIY. Łapacz snów miętowy, fioletowy. Co zrobić z piór i koralików?


Komentarze

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Gorące porady DIY

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia i prace prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i udostępnianie zdjęć bez mojej zgody. Proszę uszanuj moją pracę. Dziękuje :)