środa, 7 czerwca 2017

Fioletowa SUKNIA - body + spódnica. Efekt kilku miesięcy mojej pracy DIY



SUKNIA - body + spódnica. Efekt kilku miesięcy mojej pracy DIY, Suknia fioletowa niebieska koronkowa perełka, jedyny taki projekt, wyjątkowa suknia. Kwiaty 3d


Kilka miesięcy pracy, parę nocnych wizji, później dobór kolorów, odpowiednie rozmieszczenie, wymyślenie rozwiązań technicznych. Wszystko po to, by móc w końcu zaprezentować Wam jedną z moich najbardziej czasochłonnych prac - SUKNIĘ składającą się z zapinenego body i muślinowej spódnicy.
Zamieszczam zdjęcia i bardzo dziękuję Pani fotograf :).







SUKNIA - body + spódnica. Efekt kilku miesięcy mojej pracy DIY, Suknia fioletowa niebieska koronkowa perełka, jedyny taki projekt, wyjątkowa suknia. Kwiaty 3d




SUKNIA - body + spódnica. Efekt kilku miesięcy mojej pracy DIY, Suknia fioletowa niebieska koronkowa perełka, jedyny taki projekt, wyjątkowa suknia. Kwiaty 3d


SUKNIA - body + spódnica. Efekt kilku miesięcy mojej pracy DIY, Suknia fioletowa niebieska koronkowa perełka, jedyny taki projekt, wyjątkowa suknia. Kwiaty 3d


SUKNIA - body + spódnica. Efekt kilku miesięcy mojej pracy DIY, Suknia fioletowa niebieska koronkowa perełka, jedyny taki projekt, wyjątkowa suknia. Kwiaty 3d



SUKNIA - body + spódnica. Efekt kilku miesięcy mojej pracy DIY, Suknia fioletowa niebieska koronkowa perełka, jedyny taki projekt, wyjątkowa suknia. Kwiaty 3d

SUKNIA - body + spódnica. Efekt kilku miesięcy mojej pracy DIY, Suknia fioletowa niebieska koronkowa perełka, jedyny taki projekt, wyjątkowa suknia. Kwiaty 3d



Jeśli chcesz być na bieżąco z moimi projektami, zapraszam do śledzenia fanpage`a:



Prześlij komentarz