wtorek, 18 kwietnia 2017

Burgundowy płaszczyk wiosenny rozkloszowany ze złotymi guzikami DIY // Spring burgundy coat with golden buttons


Burgundowy płaszczyk wiosenny z koła ze złotymi guzikami DIY // Spring burgundy coat with golden buttons Szycie ubrań


Zamarzył mi się i jest :). Udało się zdąrzyć na wiosnę. 
Mój pierwszy płaszczyk został uszyty na podstawie Burdy nr 12/2012 model 104.
Został zmieniony kołnierz oraz dolna część płaszcza. Dodałam również pasek, szlufki w kształcie X i zdobyte po wielu trudach złote guziki.


Oryginalny model:
I mój projekt:

Burgundowy płaszczyk wiosenny z koła ze złotymi guzikami DIY // Spring burgundy coat with golden buttons Szycie ubrań

Burgundowy płaszczyk wiosenny z koła ze złotymi guzikami DIY // Spring burgundy coat with golden buttons Szycie ubrań

Burgundowy płaszczyk wiosenny z koła ze złotymi guzikami DIY // Spring burgundy coat with golden buttons Szycie ubrań

Burgundowy płaszczyk wiosenny z koła ze złotymi guzikami DIY // Spring burgundy coat with golden buttons Szycie ubrań


Burgundowy płaszczyk wiosenny z koła ze złotymi guzikami DIY // Spring burgundy coat with golden buttons Szycie ubrań


 I jeszcze jedna fotka przed zszyciem:





Zapraszam do polubienia mojego fanpage`a:




Prześlij komentarz