Modowa bitwa miast KONKURS. Stylizacja na jesień



Mój PRZEPIS na jesienne popołudnie?
Ciepły i miękki sweterek, który z pewnością umili pierwsze chłodne dni.
Do tego odrobina intensywnie pociętego jeansu. 
Szczypta rudego brązu, w postaci paska i butów.
Smaku wszystkiemu doda kropla złoto-czarnej biżuterii.
SMACZNEGO :)

Moi Drodzy!
Wczoraj przypadkiem natknęłam się na konkurs MODOWA BITWA MIAST. Coś mnie tchnęło i pomyślałam sobie, aby wziąć w nim udział. Do tego doszła namowa męża i wysłałam zgłoszenie. Nigdy wcześniej nie brałam udziału w konkursie tego typu. Jeśli chodzi o stylizację - pewnie szału nie ma - ale może komuś się spodoba. Dlatego też byłoby mi bardzo miło, gdybym dostała chociaż parę skromnych głosików :)
Głosowanie odbywa się przez Facebook, trzeba:
-kliknąć po prawej stronie ZAGŁOSUJ PRZEZ FACEBOOK
-powiązać Facebook z portalem
-oddać głos używając przycisku: GŁOSUJ NA TAK

Link do głosowania:


DZIĘKUJĘ :)








Komentarze

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Gorące porady DIY

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia i prace prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i udostępnianie zdjęć bez mojej zgody. Proszę uszanuj moją pracę. Dziękuje :)