Ubranka dla Barbie DIY / Fashion for Barbie DIY. Barbie Girl in a Barbie world

Sukienka, ubranko dla Barbie DIY


Dzisiaj wpadła mi w ręce płyta z podpisem "MOJA KOLEKCJA".
Po chwili przypomniałam sobie, że tak właśnie podpisałam płytę ze zdjęciami ubrań dla lalek, które uszyłam będąc w gimnazjum, czyli OKOŁO 10 LAT TEMU.



Minęło już sporo czasu, o dziwo już wtedy wpadłam na pomysł, aby je uwiecznić na fotografii.
Jako, że komputery nie były wtedy tak bardzo modne jak dziś, właśnie w ten o to sposób spędzałam swój wolny czas. Zaszywałam się w małym pokoju na poddaszu, nazywanym "moim gabinetem" i byłam niedostępna dla nikogo. Podejrzewam, że większość dziewczyn w tym wieku, miała zupełnie inne zainteresowania, ale cóż, każdy robi to, co lubi :).

Poniżej zamieszczam odkopane zdjęcia moich "kreacji". Mi nadal się podobają, a Wy co o nich sądzicie?

UBRANKA DLA BARBIE

Suknia wieczorowa z gorsetem dla Barbie.



I garnitur dla jej towarzysza.


Ubranka dla Barbie i Kena DIY


Dwufunkcyjna sukienko-tunika wyjściowa.
 Ubranka dla Barbie i Kena DIY

Błękitna z kokardą i bolerkiem.


Ubranka dla Barbie i Kena DIY


Styl jeansowy iiii pończoooooochy.
Ubranka dla Barbie i Kena DIY



Na zakupy, bez bolerka.
Ubranka dla Barbie i Kena DIY


Na zakupy z bolerkiem.
Ubranka dla Barbie i Kena DIY


A gdy zrobi się chłodniej, do tego brązowy płaszczyk
Ubranka dla Barbie i Kena DIY


I jeszcze bluza "skejtowska" z ciekawym zapinaniem na haczyki.
Ubranka dla Barbie i Kena DIY


I na zakończenie - ramka na zdjęcie.

Ramka na zdjęcia z materiału DIY

Ramka na zdjęcia z materiału DIY

Komentarze

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Gorące porady DIY

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia i prace prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i udostępnianie zdjęć bez mojej zgody. Proszę uszanuj moją pracę. Dziękuje :)