POMARAŃCZE W KUCHNI, czyli moje malunki // Oranges in kitchen DIY

POMARAŃCZE W KUCHNI, czyli moje malunki // Oranges in kitchen. Obraz



Witam.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać efekt pracy całego dzisiejszego dnia:

OBRAZ pt. POMARAŃCZE W KUCHNI

Obraz miał zawisnąć w kuchni, jednak nie jestem z niego w 100 % zadowolona, więc nie wiem jaka czeka go przyszłość... Jak wyszło? Oceńcie sami :)



A to moje farby z podstawówki (widać zresztą :p), które mają już... wow, około 15 lat!!!


Szkic, którego nie widać ;]





To już mój drugi obraz, pierwszy można obejrzeć tutaj: http://milejdicreates.blogspot.com/2015/07/welcome-to-my-home.html


POMARAŃCZE W KUCHNI, czyli moje malunki // Oranges in kitchen. Obraz

POMARAŃCZE W KUCHNI, czyli moje malunki // Oranges in kitchen. Obraz


Komentarze

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Gorące porady DIY

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia i prace prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i udostępnianie zdjęć bez mojej zgody. Proszę uszanuj moją pracę. Dziękuje :)