Dywanik i wycieraczka ze swetra DIY, Czarny&Biały sierściuch - szachownica // Black&White carpet DIY

 Czarny&Biały sierściuch - dywanik i wycieraczka ze swetra DIY, szachownica // Black&White carpet DIY


Tym razem wena przyszła w nocy...
Moje pójście spać wcale nie równa się zaśnięciu. Położenie się do łóżka to dopiero początek, to wkroczenie do ŚWIATA WYOBRAŹNI, w którym czuję się wręcz jak ryba w wodzie. Zamykam oczy i widzę mnóstwo rzeczy, które chciałabym zrobić. I tak mija minuta za minutą, a ja wciąż nie śpię, mam ochotę wstać i zacząć tworzyć. Czasem nawet jestem zmęczona tymi pomysłami, gdyż ze względu na późną porę po prostu chciałabym zasnąć :). Dlatego wstaję rano i realizuję swoje "senne marzenia".
Poniżej przedstawiam moją najnowszą realizację - dywanik na korytarz.

JAK ZROBIĆ DYWANIK I WYCIERACZKĘ


Do wykonania wykorzystałam:
- czarny kudłaty sweter (SH 1 zł.)
- dwie białe poszewki (SH 2 zł.)
- nici czarne i białe


Najpierw pocięłam sweter i poszewki na małe prostokąty. Wymiary dobrałam tak, aby możliwie maksymalnie wykorzystać powierzchnię swetra.


 Następnie pozszywałam ze sobą elementy tworzące szeregi, a później połączyłam szereg z szeregiem.



Przygotowałam paski, które doszyłam na obwodzie dywanika.



W trakcie tworzenia dywanu wpadłam na pomysł, aby zrobić wycieraczkę pod drzwi, którą wykonałam ze skrawków. Pozostałe fragmenty były za małe, aby zrobić szachownicę, dlatego powstało coś innego :).
Jeden z brzegów wycieraczki wykończyłam białym materiałem "na płasko", aby  nie przeszkadzał przy otwieraniu drzwi.




Dobry konstruktor musi zadbać o bezpieczeństwo użytkowania, dlatego dobrym pomysłem byłoby wykorzystanie pod dywaniki maty antypoślizgowej, o której wspomniałam w poście o dywaniku do łazienki (Dywanik łazienkowy).
Niestety nie miałam w domu takiej maty (muszę ją dopiero zakupić), dlatego tymczasowo zastosowałam coś innego, nazwę to "folią gąbczastą". Mój mąż już wie, że wszystko co wpadnie w moje ręce znajdzie nowe zastosowanie, dlatego czasem przynosi do domu różne "zdobycze". To jest właśnie jedna z nich. W każdym razie ma działanie antypoślizgowe :p.



Ze swetra i poszewek pozostało niewiele...



To już drugi sierściuch w moim domu  :) (pierwszy: http://milejdicreates.blogspot.com/2015/08/dywanik-azienkowy-bathroom-rug.html)

Końcowy efekt:

 Czarny&Biały sierściuch - dywanik i wycieraczka ze swetra DIY, szachownica // Black&White carpet DIY

 Czarny&Biały sierściuch - dywanik i wycieraczka ze swetra DIY, szachownica // Black&White carpet DIY



 Czarny&Biały sierściuch - dywanik i wycieraczka ze swetra DIY, szachownica // Black&White carpet DIY


A może zagramy w kółko i krzyżyk???

 Czarny&Biały sierściuch - dywanik i wycieraczka ze swetra DIY, szachownica // Black&White carpet DIY


Komentarze

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Gorące porady DIY

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia i prace prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i udostępnianie zdjęć bez mojej zgody. Proszę uszanuj moją pracę. Dziękuje :)