Wakacyjna letnia biżuteria z łańcuszkiem. Lato 2015 DIY // Summer jewelry DIY



Wakacyjna letnia biżuteria. Lato 2015  DIY // Summer jewelry DIY


Witam :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją nową letnią biżuterię - naszyjnik i bransoletkę.
Inspiracją były trzy kolory bardzo modne w tym sezonie. Wzór naszyjnika i technikę wykonania zaczerpnęłam z bloga: http://blog.pasart.pl/2014/06/05/satynowy-naszyjnik-kurs-bizuterii/.
Szczegóły wykonania są tam bardzo dobrze opisane i zobrazowane, więc nie ma sensu rozpisywać się na ten temat. Swoją biżuterię postanowiłam odrobinę udoskonalić przez zastosowanie trzech kolorów i złotego łańcuszka, dzięki czemu nabrała moim zdaniem bardziej eleganckiego wyglądu. Poniżej przedstawiam etapy tworzenia.

JAK ZROBIĆ WAKACYJNĄ BIŻUTERIĘ


Co jest potrzebne:

-sznurek w 3 kolorach
-zaciski
-kółeczka
-kombinerki
-nożyczki
-łańcuszek
-karabińczyki (zapięcia)

Kolory, które mnie zainspirowały:






Pracę można sobie ułatwić wykorzystując jakieś ciężkie przedmioty, w moim przypadku żele pod prysznic, które utrzymają naszą plecionkę w jednym miejscu.



Poszczególne etapy tworzenia. (dokładny opis na blogu: http://blog.pasart.pl/2014/06/05/satynowy-naszyjnik-kurs-bizuterii/)



Wakacyjna letnia biżuteria. Lato 2015  DIY // Summer jewelry DIY






Kiedy mamy już gotowy splot, mierzymy naszyjnik i ucinamy sznurki w miejscu, które nam najbardziej odpowiada, później wplatamy łańcuszek, a następnie lekko przytapiamy końcówki sznurków pod ogniem.



Kolejny etap to zamontowanie zacisków i połączenie ich z kółeczkami, łańcuszkiem i karabińczykiem.



Mój komplet tworzy naszyjnik i bransoletka, którą wymyśliłam już sama. Po wykonaniu splotu należy przymierzyć bransoletkę i obciąć sznurki w odpowiednim miejscu, a następnie przytopić. Początkowo planowałam powplatać więcej łańcuszka, ale ostatecznie zdecydowałam się tylko na jedną długość.



 Na końcach zamontować zaciski. W tym celu trzeba się posłużyć kombinerkami.




I zamontować 3 kółeczka z obu stron (gdzie środkowe kółeczko będzie służyło do zapinania) i karabińczyk.


Tak prezentuje się gotowa biżuteria.

Wakacyjna letnia biżuteria. Lato 2015  DIY // Summer jewelry DIY



Ja wykonałam dwie wersje bransoletki, jedna bez łańcuszka dla przyjaciółki :).

Wakacyjna letnia biżuteria. Lato 2015  DIY // Summer jewelry DIY


Gotowy komplecik.

Wakacyjna letnia biżuteria. Lato 2015  DIY // Summer jewelry DIY


Komentarze

Malwina pisze…
Bardzo fajna i zarazem taka lekka jest ta biżuteria, więc myślę że latem się sprawdza. Ja mam teraz nowe bigle https://pl.silvexcraft.eu/40-bigle i to właśnie dzięki nim będę robić nowe kolczyki.
Anonimowy pisze…
Mi całkiem niedawno moja córka również robiła taką biżuterię i muszę przyznać, że wyszło fajnie. Tym bardziej, że użyła do tego gumki do bransoletek https://modino.pl/gumki-z-atestem-mega-zestaw-w-kuferku-3200-szt-TM-Toys-2436 które niedawno dostała na urodziny.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Gorące porady DIY

ZrobiszToSam.com - rękodzieło i porady DIY - wyszukiwarka porad DIY

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia i prace prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i udostępnianie zdjęć bez mojej zgody. Proszę uszanuj moją pracę. Dziękuje :)