niedziela, 1 maja 2016

Spódniczka KWIAT z różyczkami DIY // Skirt FLOWER with roses DIY

Spódniczka KWIAT z różyczkami DIY // Skirt FLOWER with roses DIY



WITAM.

Dziś krótki post i kilka zdjęć spódniczki, która uszyłam dla 8 letniej dziewczynki.
Spódniczkę wykonałam z kawałków organtyny.
Spódniczka jest na gumce. Do jej wykończenia użyłam różowej wstążki. Pasek udekorowałam różyczkami wykonanymi z tej samej wstążki.

Kawałki materiału utworzyły coś w rodzaju płatków KWIATU, stąd własnie nazwałam ją spódniczką KWIATEM :).

Zamieszczam jeszcze 2 fotki spódniczki.

Spódniczka KWIAT z różyczkami DIY // Skirt FLOWER with roses DIY

Spódniczka KWIAT z różyczkami DIY // Skirt FLOWER with roses DIY

Jeśli chcesz być na bieżąco z moimi pomysłami DIY DOŁĄCZ DO OBSERWATORÓW lub POLUB MNIE NA FACEBOOKU:


Prześlij komentarz